About Mediafeiten en Fabels

Mediafeiten en -fabels is een initiatief van Spotta en bedoeld als eye opener voor marketeers.

Voor de feiten en fabels hebben we gebruik gemaakt van de onderzoeken van Nielsen en het Carat Mediafeitenboek (editie 2015).

Waarom doen we dit? Het huidige medialandschap bestaat uit een grote vari√ęteit van off- en online middelen. Dat maakt het voor marketeers niet eenvoudig om de ideale mix te vinden. Ieder mediumtype heeft immers voor- en nadelen. En wat welk medium precies voor effect heeft, is ook niet altijd even helder. Daarom willen we marketeers helpen de juiste afwegingen te maken. Puur gebaseerd op feiten.

Door de versnippering van mediamiddelen wordt de kracht van de folder (en het folderpakket) nog weleens vergeten. Bovendien zijn de mogelijkheden niet bij iedereen bekend. Dat is jammer, want cijfers laten keer op keer zien dat folders een belangrijke rol in de middelenmix kunnen vervullen. Een goede reden om dit bij marketeers onder de aandacht te brengen.

Spotta biedt het meest actuele en volledige folderaanbod van Nederland. Met het Spotta folderpakket, Spotta.nl en de Spotta app helpen wij consumenten voordeel spotten. Door onze ervaring, kennis en systemen weten we precies waar uw doelgroep zich bevindt en hoe wij deze effectief kunnen bereiken.

Wilt u weten wat de folder voor uw middelenmix zou kunnen betekenen? Onze accountmanagers helpen u graag met een eerlijk en duidelijk advies. Zodat u zelf kunt afwegen of het Spotta-folderpakket ook in uw ideale middelenmix past.

Neem contact op met Spotta